U heeft een nieuwe woning gekocht. Van harte gefeliciteerd! Het is belangrijk zaken goed te regelen. Om eigenaar te worden van uw woning heeft u een koopovereenkomst en een akte van levering nodig. In de koopovereenkomst staan alle afspraken tussen u en de verkoper. Met de akte van levering wordt u eigenaar van de woning en moet ook de koopsom betaald worden. Vaak wordt hiervoor een hypotheek afgesloten.
De akte van levering en hypotheekakte stellen wij graag voor u op. Of u nu geld leent bij een bank, familie, vrienden of bij uw eigen vennootschap. Iedere situatie is anders. Zien wij bijzonderheden of problemen, dan geven wij dat gelijk bij u aan. U mag erop vertrouwen dat uw aankoop bij ons in goede handen is.
Naast het opstellen van een akte van levering bieden we onder andere, als vastgoed notaris, ook ondersteuning in zaken omtrent een tweede hypotheek. Ook voor het oversluiten van een hypotheek staan we voor u klaar.
Wenst u ook een testament op te stellen of heeft u vragen over uw onderneming? Wij werken met plezier samen met onze collega’s van de afdelingen familierecht en ondernemingsrecht.
Bekijk ook:
A |
|
W |
Doordat wij al in een vroeg stadium betrokken zijn bij het proces kunnen eventuele aandachtspunten of bijkomstigheden snel worden gesignaleerd.
lees meerMet onze jarenlange ervaring, creativiteit en ons enthousiaste team wikkelen wij kundig en in een hoog tempo projecten af.
lees meerWij adviseren u graag bij de splitsing in appartementsrechten en het bijbehorende reglement.
lees meerBij erfpacht wordt de eigendom van onroerend goed behouden, maar de ander mag de grond en het pand gebruiken.
lees meerGeld aan iemand uitlenen? Doe dit met de juiste voorwaarden, zodat u er zeker van bent dat u wordt terugbetaald.
lees meerBent u de eigenaar van een (leiding)netwerk in andermans grond? Registreer de eigendom dan bij het kadaster.
lees meerGaat u beleggen in vastgoed? Hier komt veel bij kijken. Daarom geven wij u graag advies.
lees meer